When the journey begin...

Friday, March 13, 2009

Kawan baru...

"Hi"

Personal email lam facebook dr seseorg yg aku tak kenal pun...erm...setakat 'hi'... aku pun reply 'hi' la gak... tak reply cakap aku sombong plak...(ke aku memang suka layan orang yang tak dikenali? Agaknya la..kawan2 aku pun cakap benda yang sama)

Aku try view gambar...kecik sangat, tak nampak plak muka dia... biar je la..

Tengahari pas lunch, aku view facebook lagi... (dah bosan sangat ke aku sampai nak view facebook banyak kali sehari?) hmm bagi aku, bukan bosan tapi aku tak tau apa dah nak view..bosan la tu agaknya..

"Thank you for replying. This shirt with butterfly really suit you"

Saper2 yang ada facebook aku, mesti tau primary photo aku pakai baju dengan butterfly pink besar depan shirt tu... Aku tersengih sendiri...Aku memang suka baju tu, aku rasa bila pakai baju tu macam leisure je...

Aku pun reply... "Thanx... I really like butterflies and cute things" (impliedly aku nak ckp aku cute ke? perasan plak aku kan? Nak buat camne, kadang2 terperasan...)

Hmm baru je aku reply, dia balas balik..eh cepat benar mamat ni reply email aku... Aku pun view page dia... Mak ai, mamat Pakistan rupanya...

Hmm menarik sekejap coz aku salu dengar pasal Pakistan yang jual carpet je tp yang main facebook, ni kali pertama aku jumpa...

Dia minta hp number.. ala, mamat kat Pakistan, apala sangat aku bagi no hp kan... Aku dengan yakin bagi no hp....

Aku pun balik dari pejabat macam biasa dan pergi makan malam kat belakang apartment aku..

Deringan hp ku dengan lagu "Like only a woman can" membuatkan aku tertanya2 siapala gerangan nk tepon aku malam2 coz org2 istimewa dah ada lagu yang lebih "Sempurna"

Aku tengok nombor yang tertera... pelik nya nombor ni... +9233437.....

Sah dari Pakistan...

Aku risau... Nak cakap pe ni?

Aku tak tau nak jawab ke tak...

Aku tarik nafas panjang2...aku pun tekan butang answer..Aku dengar tp talian dah diputuskan...

Hmm... Belum rezeki aku nak dengar Pakistan cakap...

No comments: