When the journey begin...

Friday, March 6, 2009

Sejak aku chambering...

Aku chambering dah masuk bulan yang ketiga... Semuanya ok, exposure ngan apa yang aku patut blaja... rasa cam banyak sgt benda yg aku terlepas pandang dan tak faham waktu study rupanya...

Aku lucky sket chambering kat Aziz Hon Annuar coz ada geng se "U" sama2 start chambering jd xdela awkward sgt wktu mula-mula keja..

Masuk bulan ketiga ni, tambah lagi sorang geng...aku yang print kan resume and bagi kat partner kat firm ni.. Die ok, baik je...Paling penting skali die rajin wat research (coz aku paling tension bila org suh buat research)

Sejak die join, aku dah tak perlu buat research coz research aku salu cam hampeh..(walaupun master aku x cakap, aku tau coz die xpenah suh aku teruskan research aku tapi die akan cakap, xpe, nanti die buat sendiri)

Sikit pun aku x kecik hati coz aku memang suka die x suh aku yang buat ahahah tapi sejak die join, master aku pun bagi keja research kat die banding nak bagi kat aku.. (teruk sangat ke aku buat?)

Kehadiran die sedikit melegakan hati aku...tapi aku paling tension saat nak gi makan ngan die... Aku mula-mula x la terasa sangat...tp bila dah 2 minggu die duk 1 ofis ngan aku, aku rasa cam nak campak je die dari tingkat 16 ofis ni..

Brapa sangatla elaun aku sebagai chambering student tapi hari2 die nk gi mkn kat D'One Cafe... Mungkin bagi sesetengah orang mkn nasi beriani sepinggan tanpa air dengan harga RM10.90 adalah normal tapi bagi aku ini kurang normal!!!~ Aku ada banyak lagi benda lain spend instead of eating beriani lebih RM10 satu pinggan hari2..

Jadi, sejak itu, tiap kali lunch hour, aku pasti jadi James Bond 007, mengendap die dah kuar mkn or belum, then aku akan pastikan die x nampak aku dan aku akan pergi makan kat cafe dengan senang hati coz aku x perlu bayar lebih untuk makan nasi pada hari tu...

Apa motif aku sembunyi dari die sebenarnya? Cakap je la aku xnak gi makan ngan die kan?

No comments: