When the journey begin...

Saturday, March 6, 2010

1..2..3..4..plan jangan x plan...

6.3.2010~

Few days without update entry...hmm~ bz? lots of things happened n changed juz in a week...

Xpe2...dah weekend pun so what to do? A plan to have girls' weekend by this week has to be cancelled due to lots of reasons... Hmm..girls, we plan on other days ok?

Walaupun cancel plan yg dah rancang agak lama gak la ngn kwn2 ni (konon la kan mcm masing2 adalah wanita bekerjaya..hehehe), aku memg seorg planner yang bagus (saje je puji diri sendiri tuk sedapkan hati yg sedey) dalam merancang plan tuk memenuhi weekend ni jd weekend yg bermakna seperti weekend2 sebelum ni...yeay! fighting!

Biasanya, hari bekerja, aku sangat liat nk bangun, weekend pun lagi la liat sebenarnye hehehe tp memandangkan ada misi yang aku plan, aku bangun dengan lebih rajin berbanding bangun nk pg keje hahaha keje aku terpaksa bangun sebab byk hutang nk byr (otak aku mula mengira2 loan ptptn yg kene byr, kereta dan maintenance nye... sewa umah bla..bla..bla...)whatever la kan...

Nak tau plan aku ape?....jeng jeng jeng....

Pagi yang indah tuk tido dalam selimut dengan lena nye dan kesejukan embun pagi bersama titisan-titisan hujan tidak mematahkan semangat aku untuk bangun dan pegi jogging hehehe nasibla time sampai taman tu hujan dah bhenti coz time aku kuar umah pun masih hujan rintik2 lagi...

Sambil jogging bersama Mr. Fiance~to~be, sempat gakla aku posing di taman yang cantik dan tenteram tu... Mcm biasala, peneman setia aku, Mr.Fiance~to~be a.k.a boifren aku jd cameraman dan muka die xde enterframe pun hehehe

*tgh2 jogging jumpe turtle ni...tp die masuk dlm cengkerang dah main sembunyi2...


*kat tiang2 yang kononnye menggambarkan suasana England katanye huhu (wlupun aku x rasa camtu pun...)


* di antara rimbunan buluh..panda xde.. =(


*aku suke yg ni, cantik tempat nye...


*ni nak jogging ke posing sebenarnye?


*aja...aja...fighting!

Penat nye jogging wlupun larian yang x seberapa... Pas sejam jogging, aku dan dia pun nk blk, singgah 7E jap bli air dan seperti yang dijanjikan, breakfast @ Taman Desa... yeay! nasi lemak + ayam + udang + daging...x lupe nescafe ais..nyum nyum dapnye... hmm...tiba2 aku rasa sia2 aku jogging tadi sebab aku dah mkn byk dr jumlah kalori yang dah dibakar.. hmm lupakan la buat sementara wktu, esok gi la jogging lagi (*nk sedapkan hati sndiri)

Ibarat ular yang dah kenyang kan, mesti nk hibernate tp aku cuba meningkatkan daya tahan diri...ye, aku nk update blog! hahaha

Dalam kepala ligat memikirkan xtvt seterusnya...yup! dah plan nk gi kLcc, we have plan to open a joint account!~ nape? it is a saving tuk masa depan bersama, insyaAllah! Nak jln2 ke, furnish rumah ke...bleh la guna duet ni nanti...yeay!

Tapi, before that, semalam aku bli magazine ni...

*ye, aku bli In-trend edisi Mac 2010~

Aku bukanla seorang yang suka bli magazine (*kecuali magazine yang aku bli tuk merancang wedding aku sndiri la kan...), tp ni pun sebab dalam magazine ada highlight 50 blog Malaysia paling menarik pilihan InTrend!~

Yes! Aku bi magazine ni sebab tu je...die list kan pelbagai blog yang ada dari pelbagai genre...i.e cahaya mata...PERKAHWINAN....usahawan muda...pereka fesyen...

So, before kuar jalan2 lagi, aku nk browsing blog2 yang di list kan... Later i share further info k!~ daaaa.........~

No comments: