When the journey begin...

Tuesday, March 2, 2010

A day without plan~

2.3.2010~

Not a very good day... Sakit gigi...pening2... hmm...plza la jgn demam time2 camni... (doa byk2...)

Dalam kesakitan yg teramat, menggagahkan diri ke Klang Sessions' Court...x sampai 5 minit, dapat next date tuk Mention...(pape je la...klu nk explain pun karang lg pening...hmm itu la keje aku, minta next Mention date hehehhe)

Dalam perjalanan balik ke kL, seperti kebiasaan, aku akan singgah di KFC sebelah Petronas selepas tol Sungai Rasau (klu x silap nama tmpt tol tu)... Ye, aku mkn kfc hampir setiap hari lunch sebab itu yg pling mudah tuk aku lunch...

Memg sifat aku suka bnda yang sama je...jd aku akan order mknn yg sama setiap kali aku dtg situ...so bila aku parking je, budak2 kfc dah kenal aku n aku dah x bleh nk tukar menu sebab biasanya mknn aku dh siap, cuma nk tgal byr je lg...

Tp arini aku nk kelainan sebab aku sakit gigi... So aku masuk n buat muka mcm x biasa, order mknn lain...

Aku byr n sengih sendiri...

"Hah..sape yang pandai2 buat teh tarik sume2 ni...sape yang order! Skrg byr ni..." kekecohan di dapur kfc kedengaran...

Ye, aku tiap kali dtg akan order pepsi n teh tarik tp harini aku mkn without teh tarik... Sian budak tu, x psl2 kene mrh sebab aku~

2 comments:

Liyana SCR said...

OMG...u sebijik cam my fiance. If die suke satu2 makanan tu..tu je la yg die akan makan. Haha. I slalu bising sbb I suke something new. Haha. Heaven nye Naz makan KFC tiap2 ari. *jeles* haha

Narz Naz said...

ye ke? heheheh i memg suka mkn bnda yg sama sebab x yah nk fikir byk ape nk mkn... tp kadang2 tu seronok gak nk try new things kan hehehe jom join i mkn kfc kat highway...dh mula rasa bosan plak skrg ni tp xde tmpat mkn lain nk singgah huhu