When the journey begin...

Thursday, February 4, 2010

Engagement...~

Out of plan...

In line with my preparation towards my big day early next year...tiba2 perancangan terpaksa ditukar....

A visit in June yang seawalnya dirancang untuk perkenalan keluarga kini bertukar menjadi majlis...hmm... majlis? Majllis Pertunangan... My mum set the date, confirm with his family...agreeable on 26.06.2010....

My family plak yang terlebih gembira bila aku yang nk kawen kan... Diorg plak yang plan mcm2... Penat nye merancang sebuah perkahwinan yang akan memuaskan hati semua pihak...

Cut off my smooth plan on my wedding, aku terpaksa re-plan everything...re-discussion with my beloved one.... Kesian kat die, mangsa keadaan huhuhu (p/s: i love u)

So, up till June, aku kene prepare for my engagement day...barang2 hantaran? divide with my hantaran tuk nikah

Tapi dalam aku bengang terpaksa menukar plan, aku google gak apa persediaan yang perlu aku buat... Till then, aku terberkenan kat hantaran2 yang kat satu blog ni dan cuba untuk merealisasikannya menjadi realiti di hari pertunanganku....

(*credit to http://rose-nani.blogspot.com/ )

Design simple n sweet...love it so much...






enjoy!!!!~

No comments: