When the journey begin...

Wednesday, February 3, 2010

Pelamin angan2ku...

Yups....

Aku memg jd bengong dalam merealisasikan perkahwinan impian ku.. Aku start to choose the theme of the wedding... Mcm kaler aku suka....

Tapi aku susah nk pilih kaler since x sume kaler seswai ngan aku...(*kulit ak ux merelakan aku pki kaler2 yg aku rasa cantik tp die makin gelapkan aku huhuhu)

Mula2 aku plan majlis nye pink and black...sebab aku salu rasa kaler pink n hitam bila digabungkan sgt la cantik.... tp x jadi coz aku x tau bju kaler ape aku nk pki.... Then aku pillih pink and silver...yang dpt bntahan sebab xde kaler dominan yang bleh naikkan seri majlis...dua2 pun cam pastel kaler je....

Then aku pun smakin kerap meng "google" colour and theme for my wedding.... dan aku singgah gak kedai2 brg perkahwinan nk tgk kaler2 yang diorg gabungkan... even aku pg kedai kain cari kaler2 yang bersesuaian ngan kaler kulit aku....

Lastly after consulting friends and saper2 yang ada ngn aku, I've decided that my marriage theme colour will be maroon and silver...

Bila aku dah decide on colour, aku pun mula la meng "google" pelamin-pelamin with the colour...dan akhir nya aku makin sakit jiwa sebab makin byk plak yang cantik2 yang aku suka...(*aku x fikir pun cost nk buat nye...aku tgk yang aku suka je dlu...hehehe)

Antaranya ialah...

*yang ni memg cantik...


*yang ni lagi marvellous...

*yang ni pun aku suke....


*simple but great!~

*simple and i love it!!~


Huhu aku akan terus usahakan mencari pelamin impianku....

No comments: