When the journey begin...

Tuesday, February 2, 2010

Ooopsss!!!!~

Since last year after April quite bz though aku cuma seorang chambering.... Encik Redzuan resign in August lagi buat pressure aku kat AHA....but alhamdulillah, aku selesai menamatkan latihan dalam kamar bersama Encik Mokhzani Harris bin Yusof selama 9 bulan....

Dan kini..aku adalah seorang Legal Assistant di AHA gak...bosan nye hidup aku, chambering n keje tetap di AHA...huhuhuh

Aku mula kan 2010 dengan mengorak langkah memulakan sebuah perjalanan hidup yang baru...mengenali dunia yang tegar, membina semangat seteguh karang, menepis segala dugaan seganas ombak...

Semakin hari aku semakin mengenali erti kehidupan...segalanya tidak lah seindah yang digambarkan...realiti begitu menggerunkan...mungkin aku perlu lebih berhati-hati dalam meniti sebuah perjalanan... Pengalaman mengajar aku erti dewasa erti sebenar kehidupan dunia alam fana ini...

(*tiba-tiba aku emo sndiri...)

No comments: